قوانین و مقررات

پیمایش به پایین
مارک شو برندینگ
مارک شو برندینگ
طراحی
  • آدرس :
    جمهوری بعد از خ دانشگاه برج آهنگ ط 7
  • تماس با ما :
    02166958350 - 09129479571

قوانین و مقررات وبسایت

تعهدات کارفرما

برای شروع فعالیت کارفرما متعهد میگردد که:
– – تمامی ارتباط با کارشناس سئو مهیا بوده و امکان ارتباط از طریق ایمیل، تماس تلفنی توسط مدیر پروژه قابل پیگیری است.
-– تمامی هزینه ها، خدمات، مدارک ارائه شده، پیشنهادات و گزارشات را محرمانه می باشد.

– –در قرارداد های سئو و برندینگ به دلیل حجم بالای رقابت در کلمات کلیدی خاص، تغییرات مداوم الگوریتم ها و فاکتور های رقابتی مختلف،مارک شو تضمین کسب رتبه خاص را نمیدهد اما سعی بر دریافت بهترین نتیجه در صفحه اول گوگل را دارد.

– – در مورد دامنه های جدید، گوگل شرایطی به عنوان Google Sandbox اعمال می کند که در آن به مدت تقریبی ۸ هفته از زمان شروع فعالیت منظم سایت، ارزش دهی به سایت اتفاق نمی افتد، لذا تغییرات در مورد این دسته از سایت ها، حداقل پس از ۸ هفته قابل مشاهده می باشد.

– – کارفرما تضمین می نماید که تمامی مطالب مورد استفاده در سایت، از جمله برند، لوگو، مطالب و … متعلق به کارفرما بوده و هیچگونه مسئولیت حقوقی در مورد استفاده از موارد لحاظ شده متوجه مارک شو نمیشود.

۱۱ – مارک شو  می تواند پس از پایان یا در حین قرارداد نسبت به درج مشخصات شرکت یا لوگوی آن به منظور تبلیغات خود استفاده نماید.

تبصره

تبصره 1- مدت زمان قرارداد براساس نوع خدمات درخواست شده توسط مشتریان در سایت از زمان واریز وجه خواهد بود.

تبصره 2- مدت زمان اعلام شده در صورتی تحقق می یابد که در مقاطعی که نیاز به  پاسخ به پرسش از طرف کارفرما میباشد، در زمانی معقول از طرف کارفرما رسیدگی و به مجری اعلام گردد.

تبصره 3- در صورت تصمیم هر یک از طرفین جهت فسخ قرارداد، می بایستی موضوع فسخ ۵ روز قبل بصورت کتبی به طرف مقابل اعلام و ضمن تسویه حساب کامل، نسبت به فسخ قرارداد اقدام گردد.
تبصره 4- در صورت عدم رعایت مفاد قرارداد و تخطی از ارائه خدمات فنی توسط مجری طرح، کارفرما مجاز است بصورت یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.
تبصره 5-  در صورت تأخیر کارفرما در مورد عدم تحویل به موقع اطلاعات به مجری و به ازاء هر روز تاخیر یک روز به مدت پایان قرارداد اضافه می گردد و تاریخ پایان قرارداد با در نظر گرفتن تأخیر زمانی تحویلی اطلاعات از سوی کارفرما مجدداً محاسبه می گردد.
تبصره 6- در صورتیکه به خواست و یا تخلف کارفرما قرارداد فسخ شود هزینه کارهای انجام شده محاسبه و کارفرما موظف به پرداخت آن به مجری خواهد بود.
تبصره 7- در صورتیکه کارفرما پس از انعقاد قرارداد و قبل از شروع اجرای پروژه توسط مجری , درخواست فسخ قرارداد نماید , مجری ۵۰% از مبلغ پرداخت شده را کسر و مابقی مبلغ پیش پرداخت را به کارفرما عودت نماید.
تبصره 8- هرگونه تغییر اساسی در مفاد قرارداد که به توافق طرفین رسیده باشد بصورت الحاقیه قرارداد تنظیم و پس از امضاء برای طرفین قابل اجرا خواهد بود.

عدم موفقیت

۱- در صورت بروز اشتباه از طرف کارفرما ، مجری طرح هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد.
۲- اگر کارفرما در پروسه کاری تصمیم به تغییرات بنیادین گرفت باید هزینه کار جدید پرداخت شود.
۳- اضافه کردن تغییرات بنیادین در طول انجام کار با توافق طرفین جهت هزینه و مدت زمان انجام کار می باشد.
۴- بعد از شروع کار اگر کارفرما به هر دلیلی مایل به ادامه کار نبود باید تمام هزینه ها تا زمان فسخ به مجری طرح پرداخت شود.

۵- اگر مجری طرح موفق به انجام کار در مدت زمان تعیین شده نبود موظف است که بدون هزینه اضافی مدت زمان قرارداد را تمدید کند تا پروژه به پایان برسد.

۶- در صورت نامناسب بودن سرور سایت کارفرما موظف است تا سرور مد نظر مجری طرح را تهیه کند در غیر این صورت عواقب آن بر عهده مجری طرح است.

۷- کارفرما در طول پروسه نمی تواند درخواستی از مجری طرح داشته باشد که بر روی سئوی سایت تاثیر منفی می گذارد در غیر این صورت هیچ مسئولیتی متوجه مجری طرح نمی شود.

۸- مشکلات سایت در طول پروسه بهینه سازی اگر در قسمت طراحی سایت باشد هزینه آن مربوط به واحد طراحی سایت بوده و کارفرما موظف است تا آن را انجام دهد.

۹- اگر مجری طرح با تیم مد نظر کارفرما شروع به کار کرد، کارفرما موظف است که همکاری تمام و کمال تیم را با مجری طرح گارانتی نماید در غیر این صورت مجری طرح هیچ مسئولیتی ندارد. هزینه تبلیغ در سایت های دیگر (در صورت لزوم) بر عهده کارفرما است که با مشورت مجری طرح پیاده میشود. (به تعداد محدود و قابل قبول)

 قانون حاکم بر قرارداد

قوانین جمهوری اسلامی ایران حاکم بر این قرارداد خواهد بود. طرفین مکلفند کلیه قوانین مملکتی و مقررات و نظامات و آئین‌نامه‌های جاری کشور را رعایت نمایند. در هیچ صورتی طرفین نمی توانند با عذر عدم اطلاع از قوانین و مقررات مزبور متعذر گردند.

 مرجع حل اختلاف

کلیه اختلافاتی که ممکن است بر اثر این قرارداد و تعبیر و یا تفسیر مندرجات آن بین طرفین قرارداد رخ دهد و نتوان آنها را از طریق مذاکره یا مکاتبه بطور دوستانه توافق و حل و فصل نمود، در کمیته‌ای مرکب از نمایندگان کارفرما و مشاور و یک فرد ثالث (که با توافق طرفین تعیین می‌شود) برای رفع اختلافات مطرح می‌گردد و نظر اکثریت کمیته فصل‌الخطاب بوده و مورد توافق طرفین خواهد بود.

© تمامی حقوق محفوظ می باشد.
ایمیل: info@maarksho.com
ارسال پیام
ارسال پیام

    * اطلاعات شما محفوظ خواهد ماند.